ارفع اطرایی: در موسیقی ردیف، عده ای سودجو از استقبال مردم سوء استفاده میکنند

ارفع اطرایی

با خانم ارفع اطرایی مصاحبه ای کرده ام که در گفتگوی هامونیک می توانید بخوانیدش.

 

نظرات 7 + ارسال نظر
فریبا چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام سعید جان.تشکر.

شهریار دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:02 ق.ظ

درود برشما .
سایت زیبا یی دارید با مطالب و شنیدنی های زیباتر.
میخواستم از شما خواهش کنم با قلم و قطعه ای از استاد رضا ورزنده یادش را بمناسبت بیست و هشتمین سال درهم شکستن مضرابش در دلها زنده کنید.
غافل نبوده ایم زیاد تو هیچگاه
یا برده ایم نام ترا یا شنیده ایم .

موفق باشید.

سیاوش دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.tanbooremast.blogsky.com/

سلام . خوشحالم که با وبلاگ زیباتون آشنا شدم . با اجازه ی شما لینک شما رو در تنبور مست برقرار کردم.

زارعی ۰ نواهای ایرانی جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ق.ظ http://www.iranava.blogfa.com

سلام و درود برشما

مدتی را به دلیل فقدان پدرم از شما دوستان دور بودم، اما اینک با مطلب تازه ای منتظر شما مهربان گرامی هستم:

مصاحبه "نواهای ایرانی" با شهرام ناظری

یا حق

فرزانه یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ق.ظ

آقای کمالی ممنون.

احمد یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:49 ب.ظ http://neghab.blogsky.com

سلام
ممنون که در مورد فرهنگ و هنر این سرزمین کهن می نویسی...منم سنتور می زنم
موفق باشی و لینکتم گذاشتم

شبنم سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام:
چقدر خوشحال شدم از دیدن عکس استاد اطرایی. من مدتها شاگرد ایشون بود. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد